Khwaja Siras of Pakistan



پاکستان میں متعدد طریقوں سے ٹرانسجینڈر شناخت کی تعریف کی گئی ہے۔ کچھ لوگوں نے اس کو وہ لوگ کہا ہے جو 
جسمانی طور پر پیدا ہونے والے صنف کے برعکس مختلف صنف سے پہچانتے ہیں ، جبکہ دوسروں کے لئے ، خواجہ سرا ایک چھتری کی اصطلاح ہے جو تمام صنف کی مختلف شناختوں کو محیط کرتی ہے ، جسے اکثر 'تیسری صنف' کہا جاتا ہے۔ 
The transgender identity is defined in multiple ways in Pakistan. Some refer to it as those people that identify with a different gender as opposed to the one they are physically born with, while for others, Khwaja Sira is an umbrella term that encompasses all gender-variant identities, often called the ‘third-gender’.
چونکہ جنسی رجحان اور صنفی شناخت کے گرد مباحثے کو زیادہ تر ممنوع سمجھا جاتا ہے ، لہذا ٹرانسجینڈر لوگوں اور ان کی زندگیوں کے گرد گفتگو تاریک ہے۔ تیسری صنف کے طور پر قانونی طور پر تسلیم شدہ ہونے کے باوجود ، ٹرانس جینڈر اور انٹرکس انڈیکس افراد ایک قابل احترام معاشرتی مقام کی تلاش میں رہتے ہیں۔ بہت سارے لوگ ایک جنس کی مختلف شناخت رکھنے والے بچے کو خدا کی طرف سے ایک لعنت سمجھتے ہیں اور وہ اکثر ان کے اہل خانہ کے ہاتھوں انکار ہوجاتے ہیں اور ان کو الگ تھلگ ابھی تک قریب ترین ہیجرا برادریوں نے ان کے ساتھ لے لیا ہے۔ جنوبی ایشیاء میں ، "ہیجرا" یا "خسرہ" مخصوص رسومات ، رواجوں ، روایات کے ساتھ اپنے طور پر ایک ذیلی ثقافت ہے اور جیسے کچھ کہتے ہیں ، ایک زبان فارسی کلام کہلاتی ہے۔ تیسری صنف میں پیدا ہونے والوں کے لئے ایک سیاستدان اظہار خواجہ سرا ہے۔ تاہم ، اصطلاحات بڑے پیمانے پر اور عام طور پر ٹرانسجینڈر خواتین کے ساتھ ساتھ انٹرسیکس آبادی کے لئے بھی استعمال ہوتی ہیں۔ ان دونوں کے مابین فرق کے بارے میں تھوڑی بہت آگاہی ہے اور قانون ان دونوں کے مابین واضح طور پر فرق نہیں کرتا ہے۔

Since discussions around sexual orientation and gender identity are mostly considered taboo, conversation around transgender people and their lives are bleak – if any. Despite being legally recognized as the third gender, transgender and intersex people continue to seek a respectable social status. Many people regard a child with a gender-variant identity as a curse from God and they are often disowned by their families and taken in by isolated yet close-knit hijra communities.
In South Asia, “hijra” or “khusra” is a subculture on its own with specific rituals, norms, traditions, and as some say, a language called Farsi kalam. A politer expression for those who are born in the third gender is Khwaja Sira. The terms, however, are broadly and commonly used for transgender women as well as the intersex population. There is little awareness amongst the difference between the two and the law does not clearly differentiate between them either.

پاکستان ان چند ممالک میں شامل ہے جو آئینی طور پر ’تیسری صنف‘ کو تسلیم کرتے ہیں۔ لہذا ، خواجہ سرا ofس کی یہ برادری ، ایک دوسرے کے درمیان ایک دوسرے پر مشتمل ہے۔ وہ جن کی تفویض جنس مرد تھی لیکن وہ خواتین کی حیثیت سے زیادہ پہچانتے ہیں اور ان مردوں میں سے جو یہ بھی مانتے ہیں کہ وہ "عورت کی روح" سے پیدا ہوئے ہیں۔ ان کے بنیادی حقوق۔ اس نے پاکستان میں نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) سے بھی شناختی کارڈ جاری کرنے کا مطالبہ کیا ہے جس میں خواجہ سرا ، خاتون خواجہ سرا یا مکھنوں کی حیثیت سے ان کی جنس کی درجہ بندی کی گئی ہے۔ اس فیصلے کے بعد ، وہ اپنے حق رائے دہی کا استعمال کرسکتے ہیں اور عوامی ووٹوں پر وفاقی اور صوبائی مقننہ کے لئے انتخاب لڑنے والے ملک کی سیاست میں حصہ لیتے رہے۔

Pakistan is one of the few countries that constitutionally recognises the ‘third gender’. Hence, this community of Khwaja Siras, consists of intersex people, transgender men and also transgender women; those whose assigned sex was male but identify more as female and also of those men who believe that they were born with “a woman’s soul.”  In 2009, the Supreme Court issued a ruling that no Pakistani laws should allow for the disenfranchisement of transfolk from their basic rights. It also called upon National Database and Registration Authority (NADRA) in Pakistan to issue ID cards that classified their sex as Khwaja Sira, female Khwaja Sira or Mukhannas. Following this ruling, they could exercise their right to vote and went on to take part in the politics of the country contesting for Federal and Provincial legislature on popular vote.
آئین میں تینوں درجہ بندی کے مابین لائنیں واضح نہیں ہیں۔ خواجہ سراؤں کو وراثت اور جائیداد کے لحاظ سے مردوں کی طرح قانونی حقوق حاصل ہیں۔ خواتین خواجہ سیرس کو خواتین کی طرح کا درجہ فراہم کیا جاتا ہے ، اور تیسری درجہ بندی کے قانونی موقف کے بارے میں کوئی وضاحت نہیں ہے۔ خواجہ سرا اپنی ایک کمیونٹی تشکیل دیتے ہیں جہاں وہ نہ صرف ایک دوسرے کے تعاون کے ستون ہیں بلکہ پاکستان جیسے معاشرے میں بہتر سلوک کے لئے سرگرم کارکن بھی ہیں۔ یو ایس ایڈ اور اورت فاؤنڈیشن کے ذریعہ کئے گئے ایک مطالعے کے مطابق ، معاشرے میں تعلیم کی سطح بہت کم ہے۔ ان کے مطالعے میں شامل 34 فیصد سے زیادہ ٹرانسجینڈر خواتین ان پڑھ تھیں اور جواب دہندگان کی آمدنی کے بڑے ذرائع میں ناچنا ، جنسی کام کرنا اور بھیک مانگنا شامل ہیں۔

The lines between the three classifications in the constitution are unclear. Khwaja Siras enjoy the same legal rights as men in terms of inheritance and property. The female Khwaja Siras are provided a status similar to women, and there is no clarity on the legal standing of the third classification–what is known about Mukhannas is that it is an effeminate man with no desires towards women.  The Khwaja Sira form a community of their own where they are not just pillars of support to each other but instead are also activists for better treatment in a society like Pakistan. According to a study conducted by USAID and the Aurat Foundation, the education level amongst the community is very low; more than 34 percent transgender women included in their study were uneducated and the major sources of income of the respondents included dancing, sex-work and begging.
قدیم داستانوں میں یہ ہے کہ خواجہ سرا ’کی دعاؤں اور لعنتوں کا خدا نے جواب دیا ہے اور انہیں ایک کنبے میں زرخیزی اور خوش قسمتی کی صلاحیت بھی عطا کی گئی ہے۔ مغل عہد میں خواجہ سیرس نے ایک قابل احترام مقام حاصل کیا جہاں آج تک انہوں نے مغل حرموں اور کچھ دیہی معاشروں میں نگہداشت کی خدمات انجام دیں ، جہاں انھیں شادیوں میں مدعو کیا جاتا ہے اور ان کی برکات کے لئے ایک بچے کی پیدائش کے موقع پر۔ تاہم ، تب سے ان کی معاشرتی حیثیت خراب ہوگئی ہے اور انہیں بھیک مانگنے اور جسم فروشی کے کم قابل پیشوں میں مجبور کرنا پڑا۔ شہری کنودنتیوں میں ان کی مضبوط حیثیت اور حال ہی میں انہیں پاکستانی قانون میں پذیرائی حاصل ہونے کے باوجود ، خواجہ سراس کو ان کے اہل خانہ نے معافی کا نشانہ بنایا ہے۔ پاکستان میں صنفی شناخت کے بارے میں عدم رواداری اور صنفی مختلف شناختوں کے ظلم و ستم کے سلسلے میں عدم رواداری بڑھ رہی ہے ، کیونکہ کنبے ایک متنازعہ ڈھانچہ مسلط کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لہذا ، ٹرانسفولک کو پروان چڑھانے اور سطح پر لگانے والے کھیل کا میدان دینے کی کوشش کرنے کے بجائے ، انہیں گھر سے نکال دیا جاتا ہے۔ ایک بار جب وہ خاندانی حفاظت سے محروم ہوجاتے ہیں ، تو وہ جنسی استحصال ، جسمانی ہراساں کرنے اور ذہنی صدمے جیسے خطرات کا شکار ہوجاتے ہیں۔ اس سے خواجہ سیرس کے خود کو برقرار رکھنے والے ، قریبی گروہ ایک رہنما یا گرو کی رہنمائی میں مل کر رہتے ہیں جو ان کی پرورش کرتے ہیں اور انہیں معاشرے کے والدین کی حیثیت سے ، یا کسی بڑی جماعت کے معاملات میں ، ایک گھرانے کی حیثیت سے کام کرتے ہیں۔

Ancient legends have it that Khwaja Siras’ prayers and curses are answered by God and they are also bestowed with the ability to bring fertility and good fortune to a family. Khwaja Siras enjoyed a respectable position in the Mughal era where they served as caretakers of Mughal harems and in some rural communities, till present day, where they are invited to weddings and on the birth of a child for their blessings. However, their social status has since then deteriorated forcing them into less respectable professions of begging and prostitution.  Despite their strong standing in urban legends and the recognition they recently received in Pakistani law, Khwaja Siras continue to be excommunicated by their families. Intolerance regarding non-conformity towards gender identity and oppression of gender-variant identities are growing issues in Pakistan, as families continue trying to impose a heteronormative structure. Hence, instead of trying to nurture and give a leveled playing field to transfolk, they are banished from the household. Once they lose the family safety-net, they become more vulnerable to dangers like sexual abuse, physical harassment, and mental trauma. This makes the self-sustaining, close-knit groups of Khwaja Siras stick together under the guidance of a leader or guru who nurtures them and raises them acting as the parental figure of the community, or in cases of large communities, a household.

گذشتہ برسوں میں پولیس اہلکاروں اور برادری کے عمومی ممبروں کے ہاتھوں ہراساں اور بدسلوکی کے متعدد واقعات درج ہیں۔ خواجہ سرا برادری کے خلاف ہونے والی زیادتیوں کے واقعات کو اکثر غیر سنجیدگی اور بے عزتی سے دور کیا جاتا ہے اس حقیقت کے باوجود کہ یہ برادری اکثر زیادتی اور جنسی زیادتی کا سب سے زیادہ امکان رہتی ہے۔ سن 2016 میں ، ایک ٹرانسجینڈر خاتون کو پشاور میں صحت کی دیکھ بھال سے انکار کر دیا گیا تھا اور بالآخر اسے گولیوں کا نشانہ بننے کے زخموں نے دم توڑ دیا۔ ان واقعات کو اپنے آپ میں الگ تھلگ نہیں رکھا گیا ہے کیونکہ ٹرانس جینڈر لوگ معاشرے میں اپنی حفاظت ، تحفظ اور احترام کے لئے لڑتے اور احتجاج کرتے رہتے ہیں۔ ٹرانسفولک برادری کو بڑے پیمانے پر پسماندہ اور امتیازی سلوک کا نشانہ بنایا گیا ہے جس کی وجہ سے کچھ الگ تھلگ مثالوں نے اسے کامی سڈ جیسی مثال کے طور پر پیش کیا ہے ، جس نے حال ہی میں فوٹو شوٹ کے لئے ماڈلنگ کی ، اور ایک میوزک ویڈیو میں پیشی کرنے والی ٹرانس جینڈر خاتون رمل علی۔ برادری اکثر اوقات 'حوصلہ افزائی' کی جاتی ہے اور اسے طنز آمیز انداز میں پیش کیا جاتا ہے کیونکہ اکثریت ان سے تعلق رکھنے سے قاصر ہے۔ خواجہ سیرس کو غیر معمولی سمجھا جاتا ہے یا اکثریت کے نظریات کی تحریف کو "عام" یا "قدرتی" کی طرح لگتا ہے۔ مکمل طور پر ملحق اور قبول کرنے کے لئے ، یہ ضروری ہے کہ ہم انہیں پہلے انسان تسلیم کریں اور پھر کسی اور چیز پر غور کریں۔

Over the years, several incidents of harassment and abuse at the hands of the policemen and general members of the community have been recorded. Cases of abuses against the Khwaja Sira community are often brushed off with insensitivity and disrespect despite the fact that this community is often the most likely target for rape and sexual assault. In 2016, a transgender woman was denied healthcare in Peshawar and eventually succumbed to gunshot wounds she received. These instances are not isolated in themselves as transgender people continue fighting and protesting for their safety, protection, and respect in the society.  The transfolk community has largely been marginalised and discriminated against with some isolated examples making it to the top such as Kami Sid, who recently modeled for a photo-shoot, and Rimal Ali, a transgender woman who made an appearance in a music video.  The community is often ‘othered’ and portrayed in a derogatory manner because the majority feels unable to relate to them. Khwaja Siras are considered an abnormality or a distortion of the majority’s views of what “normal” or “natural” looks like. To fully assimilate and accept, it is important that we recognize them as humans first and then ponder over anything else.



No comments

Powered by Blogger.